感謝小韻用掛號寄給我令我超級感動的生日禮物,我超愛滴~~^^
以下是小韻寫給我的卡片內容,我翻譯成中文喔!

Dear   Jill
     I will give you a special tour.  It crosses different areas, countries, races, cultures.  It could be very relaxing, sentimental, interesting, and in-depth learning.  There are many stops along the trip. At each stop you can take a rest for a while and find the clues behind the back.  These hints will help you recall something and take you to travel past.  This tour is unique and memorable among you and us. Therefore, I call this trip "time travel".  Are you ready for time travel?  Now I will be your tour guide, please follow me.  Let's start time travel with me.  I hope you can enjoy it.

    我要給你一個特別的旅程。它跨越了不同的區域、國家、種族和文化。這是非常輕鬆、感性、有趣及有深度的喔!沿途中有很多站。每一站你可以停佇一會兒,發現後面有線索。這些暗示會讓你回想,帶你走向過去的旅程。這個旅程在你和我們之間是特別及值得懷念的。因此,我稱這個旅程叫做時光之旅。你準備好走這趟時光之旅了嗎?現在我將當你的導遊,請跟著我。讓我們開始時光之旅吧!我希望你能好好享受它!
(我翻得很爛,請別介意)

是一個4x6的小相本,封面是我喜歡的維尼熊。裡面裝滿了照片,照片是從大學到現在我們共同的回憶,卡片是提示。告訴我每張照片的背後都有她想要說的話,感覺很窩心又可愛,我很喜歡這份禮物,看了真的會很感動!! ^^ Thank You Very Much 小韻!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    farer700705 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()