最近發現奇奇居然願意讓我摸他耶!!! KiKi would let me to touch him recently.

之前要摸他都咬我的手指 He bet my finger before I am touching him.

我就摸他鳥嘴上方及頭部那邊 I touched his mouch ahead and head.

輕輕地爲他按摩 Massaging him gently

牠舒服到閉上眼睛until he was comfortable to close his eye.

好可愛喔~~~ So ~~~Cute

安女孩....我還是不敢摸她 不要把我咬傷就好哩!

Ann Girl......I'm afraid I can't be able to touch her.

Just don't hurt me again.

arrow
arrow
    全站熱搜

    farer700705 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()